جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • تولید محتوا تخصصی
    • خدمات رشد در اینستاگرام
    • خدمات رشد در لینکدین
    • سئو
    • خدمات گوگل
    • کمپین تبلیغاتی
    • خدمات رشد در تلگرام
    • طراحی سایت
    • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • راهکارها
    • بازاریابی گردشگری
  • آکادمی پین پرو
  • رادیو پین
  • بلاگ
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
 
  • 09158062746
  • info@pinpro.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
بهتر از اینجا وجود ندارد
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • تولید محتوا تخصصی
    • خدمات رشد در اینستاگرام
    • خدمات رشد در لینکدین
    • سئو
    • خدمات گوگل
    • کمپین تبلیغاتی
    • خدمات رشد در تلگرام
    • طراحی سایت
    • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • راهکارها
    • بازاریابی گردشگری
  • آکادمی پین پرو
  • رادیو پین
  • بلاگ
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
0

ورود و ثبت نام

کلاب هاس چیست؟ همه چیز درباره شبکه اجتماعی کلاب هاس

11 فروردین 1400
ارسال شده توسط عیضا
مقالات
456 بازدید
نصب کلاب هاس

تا چند ماه پیش ، کلاب هاوس جایی بود که افراد مشهور، رهبران شرکت ها، سرمایه گذاران دره سیلیکون و برخی از برترین تأثیرگذاران جهانی وب می‌توانستند گپ های گروه صوتی بدون سانسور درباره زندگی، سرگرمی ها، کارها یا صنایع خود را داشته باشند.

اما اکنون ، وقتی Clubhouse که فقط میتوان با دعوت شخص دیگری به آن پیوست با تعداد فزاینده‌ای از کاربران غیر مشهور رو به رو است.

شاید شما این سوال را داشته باشید که “اینجا چه خبره؟ و چگونه می توانم وارد کلاب هاس شوم؟ ”

در زیر ، ما توضیح خواهیم داد که:

  • Clubhouse از کجا آمده است، در واقع چیست و مزایا و معایب استفاده از آن در استراتژی بازاریابی چه خواهد بود.
  • چرا باید به کلاب هاس وارد شد؟
  • کلاب هاس چگونه کار می‌کند؟

Clubhouse از کجا آمده است، در واقع چیست و مزایا و معایب استفاده از آن در استراتژی بازاریابی چه خواهد بود.

 

همانطور که گفته شد، کلاب هاوس در ابتدا جامعه مخاطبانش “نخبگان” صنایع بالادستی از جمله افراد مشهور، مدیران عامل و برترین تأثیرگذاران در زمینه وب و فضای آنلاین بود. برای مدتی، این نوع کاربران تنها کسانی بودند که می توانستند دعوت نامه های Clubhouse را ارسال و دریافت کنند.

 

کلاب هاوس در مارس 2020 توسط پاول دیویسون ، که قبلاً در شرکت هایی از جمله Pinterest و Google کار می کرد، راه اندازی شد.

“دیویسون” هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی این شکلی تعریف میکند: “ما Clubhouse را در مارس سال گذشته راه اندازی کردیم. هدف ما ساختن یک تجربه اجتماعی بود که احساس انسانیت بیشتری داشته باشد. جایی که به جای پست کردن، می توانستید با افراد دیگر جمع شوید و صحبت کنید.

برجسته ترین افرادی که با عضویت در کلاب هاس باعث شهرت بیشتر این شبکه اجتماعی شدند را میتوان ایلان ماسک (تاجر معروف)، دیموند جان (سخنران مشهور انگیزشی) و اپرا وینفری (هنرپیشه) نام برد.

پیش از این و با وجود انحصار عضویت در شبکه اجتماعی کلوب هاوس ، 100 میلیون دلار ارزش گذاری شده بود و ظرف مدت یک سال از راه اندازی آن، آندرسن هوروویتز 12 میلیون دلار در این شبکه اجتماعی سرمایه گذاری کرده است.

پس از آن که Clubhouse امکان دعوت کردن سایرین به این شبکه اجتماعی را توسط اعضا ایجاد کرد، دسترسی مجموعه گسترده‌تری از کاربران به این شبکه اجتماعی آغاز شد. که این امر تعداد 600،000 کاربر در دسامبر 2020  را امروز به بیش از 10 میلیون نفر رساند.

اما سوال مهم:

چرا باید به کلاب هاس وارد شد؟

انحصار پذیری در کلاب هاوس آن را برای کاربران شبکه های اجتماعی جالب و جذاب کرده است، و رشد آن با سرعت آهسته اما ثابت طی می‌شود. و کاربران بیشتری در آن دسترسی پیدا می‌کنند.

بازاریابان، مهندسین IT و دیجیتال مارکترها این روزها در کلوب هاس با ایجاد اتاق‌هایی برای گفت و گو و اشتراک نظر در رابطه با مبحث خاصی به صحبت می‌پردازند.

جدای از بازاریاب‌ها، رسانه‌های خبری نیز به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند تا با روند جدیدتری در کنار کاربرانشان باشند.

کلاب هاس چیست

کمی پس از سخنرانی مدیر عامل فیس بوک، مارک زاکربرگ در اتاق کلاب هاس، نیویورک تایمز گزارش داد که ادعا می شود شرکت رسانه‌های اجتماعی وی در حال ساخت یک پلتفرم صوتی مشابه است. در همین حال، توییتر به تازگی شروع به گسترش Twitter Spaces که یک ویژگی صوتی در برنامه توییتر است را شروع به آزمایش کرده است. تلگرام نیز در بروزرسانی جدید خود امکان گفت و گوی صوتی در گروه یا همان چت صوتی کاربران در گروه را فعال کرده است.

در حال حاضر، به نظر می رسد Clubhouse راهی امیدوار کننده برای شبکه سازی و ایجاد یک جامعه بصورت آنلاین را طی می‌کند و قالب اجتماعی صوتی آن قبلاً توسط رقبا پذیرفته شده است. با این حال آیا واقعاً Clubhouse می‌تواند یک تغییر دهنده بازی در فضای رسانه های اجتماعی باشد؟ یا اینکه این فقط یک برنامه بیش از حد اعجاب انگیز است که نباید تلاش های بازاریابی خود را صرف آن بکنیم؟

کلاب هاس چگونه کار می‌کند؟

زبانه های اصلی Clubhouse
هنگام ورود به کلاب هاوس، کاربران صفحه اصلی را مشاهده می‌کنند که شامل اتاق‌های در حال گفت و گو که مربوط به علایق آن‌ها یا دنبال کنندگانشان است را ظاهر می‌شود. همچنین در نوار بالا گزینه‌های جستجو، صندوق پیام، تقویم و اعلان ها مشاهده می‌شود.

کلاب هاس

برای جست و جوی کاربران مورد نظر خود و همچنین کلاب‌های مورد علاقه میتوانید در قسمت جست و جو نام آن‌ها را وارد کنید تا اتاق‌های مشابه و یا افراد مورد نظرتان را به شما نشان دهد.

با استفاده از تقویم می‌توانید برنامه خود را برای ورود به هر اتاق تنظیم کنید.

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از "Boost"

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از “Boost”

شبکه اجتماعی لینکدین با رونمایی از ابزار "Boost"امکان افزایش بازدید برای هر پست را فراهم...
الگوریتم گوگل

مهمترین الگوریتم‌های گوگل و تاثیر آن بر سئو

ما هر روز با الگوریتم‌های گوگل در ارتباط هستیم. هر زمانی که عبارتی را در...

۹ ویژگی پنهان در کتابخانه چند رسانه ای وردپرس

امروز بیایید با ۹ ویژگی کتابخانه چندرسانه ای در وردپرس آشنا شوید تا بتوانید رسانه‌های را بهتر...

چگونه می توان رتبه الکسای سایت را بهبود داد؟

یکی از روشهای موثر برای افزایش بازدید کننده و بهبود سئو، ارتقای رتبه الکسا است. در این نوشته...

افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی

امروز در خدمتتان هستیم با آموزش افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی . در این...

معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریتی برای دورکاری

موفق شدن و رسیدن به خواسته‌ ها به خود شما بستگی دارد. من می­‌توانم میلیون­‌ها...
قدیمی تر تولید محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟
جدیدتر افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از "Boost"

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوا
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • مقالات
  • ویدئو
نوشته‌های تازه
  • AMP چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
  • نکات مهم برون سپاری تولید محتوا + پادکست
  • افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از “Boost”
  • کلاب هاس چیست؟ همه چیز درباره شبکه اجتماعی کلاب هاس
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟
درباره پین پرو

بستر شبکه‌های اجتماعی زمینه مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات هر مجموعه‌ای است که استفاده از این ظرفیت می‌تواند به رشد برندینگ و معرفی بیشتر هویت هر سازمان کمک کند.

رسالت مجموعه پین پرو، حضور در کنار سایر کسب و کارها است تا بتواند با عملکرد دقیق و آنالیز فعالیت ها، گامی مهم به سوی توسعه شکل دهد.

  • مشهد، سناباد 43، خ گل
  • 09158062746
  • info@pinpro.ir
دسترسی سریعتر
  • صفحه نخست
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت pinpro محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت