افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از “Boost”

شبکه اجتماعی لینکدین با رونمایی از ابزار “Boost”امکان افزایش بازدید برای هر پست را فراهم کرده است. عملکرد “Boost”چیزی شبیه به عملکرد “PROMOTE”در اینستاگرام است. همانطور که در اینستاگرام شما با استفاده از این قابلیت امکان بازدید پست موردنظر خود را افزایش میدهید در لینکدین نیز با استفاده از “Boost”این امکان فراهم است.
این ابزار امکان جدیدی را برای مارکترها فراهم میکنند تا با استفاده از این قابلیت به افزایش بازدید ارگانیک پست خود کمک کنند.
اکنون مارکترها میتوانند مستقیماً از صفحه LinkedIn خود میزان دسترسی محتوای تولید شده موردنظر را افزایش دهند. این ویژگی ، معروف به “Boost” ، یک کمپین در یک حساب تبلیغاتی مرتبط با صفحه شما ایجاد میکند.
افزایش بازدید در لینکدین مهم است؟
شبکه اجتماعی لینکدین با طول عمر بیش از 10 سال با هدف رساندن ارتباط مشاغل و کاربرهای شغلی مخلتف و تبادل نظرات و مطالب مختلف به همدیگر که تصمیم دارند شغل خود را شروع کرده و وارد بازار کار میخواهند شوندبسیار مفید است.از مهمترین مزایای این شبکه اجتماعی یافتن شماره تماس و سایت مورد نظر است که میتواند به ایجاد ارتباط و برند سازی کمک کند.بیشتر افراد بزرگ در این سایت ها با مشخص کردن نوع فعالیت خود شروع به عضو گیری و فعالیت خود را شروع و حتی نیروهای خود را از سرتاسر جهان جذب می نمایند.همانطور که در مقاله ای که قبلا در مورد آدرس لینکدین ارائه کردیم شما می توانید در این شبکه اجتماعی یک ادرس منحصر به فرد داشته باشید و با اشتراک گذاشتن این آدرس باعث محبوب شدن بین کاربران این شبکه اجتماعی شوید.
کلمه “Boost” در لینکدین چه معنی دارد؟
معنی لغوی کلمه “Boost” شامل بالا بردن، ترقی کردن،تقویت کردن، کمک کردن و حتی جلو بردن است. اینکه دقیقاً کدام ترجمه تحتاللفظی و روان و مناسب است را میتوان به کلمه تقویت کردن اشاره کرد. به نظر میرسد ترجمه تقویت کردن به معنی موردنظر لینکدین نزدیکتر باشد.
برای افزایش بازدید چگونه از “Boost“ استفاده کنیم؟
برای تقویت پست و محتوای تولید شده ، روی دکمه Boost بالای پستی که میخواهید تبلیغ کنید کلیک کنید. در مرحله بعدی ، هدفی را برای پست خود (بازدید از وبسایت ، آگاهی از ارسال ، آگاهی از رویداد ، تعامل با پست یا بازدید از ویدیو) انتخاب خواهید کرد. سپس ، نوع مخاطب را برای پست تقویتشده خود انتخاب میکنید (الگوی نمایه ، علاقه یا LinkedIn مخاطب). همچنین باید زبان و موقعیت مکانی مخاطب خود را تعیین کنید ، معیارهای هدفگیری بیشتری را انتخاب یا حذف کنید ، بودجه روزانه تعیین کرده و پست را زمانبندی کنید.
توجه: پستها فقط یکبار قابلیت افزایش بازدید را دارند و فقط رویدادها و پستهای دارای یک عکس در این زمان قابلیت افزایش بازدید را دارند. در حال حاضر این امکان برای پستهایی که شامل نظرسنجی ، سند ، آگهی شغلی یا مقاله Pulse هستند مهیا نیست.
نحوه افزایش بازدید “Boost” به این صورت است که سفارش ثبتشده شما طبق فرم بالا در فید LinkedIn ظاهر میشود. فید لینکدین همان صفحه اصلی نمایش محتوای کاربران است که در اینستاگرام به صفحه Home مشهور است. قابلیت “Boost” در صفحه فید لینکدین جزئیات مهم رویداد مانند تاریخ ، زمان و نحوه ثبتنام را برجسته میکند.
LinkedIn همچنین در حال راهاندازی ابزاری برای تجزیهوتحلیل پستها و رویدادها است که معیارهایی ازجمله تعامل شرکتکنندگان / بازدیدکنندگان با پستهای شما ، تعداد کل حاضران در رویدادها و … است که میزان اثرگذاری هر پست را به شما نمایش دهد. احتمالاً در این آنالیزها، بخش مهمی به تجزیهوتحلیل ورودیها و واکنشهایی که از طریق صفحه موبایل دریافت شده باشد خواهد پرداخت.
چرا باید به ویژگی جدید لینکدین اهمیت دهیم؟
قابلیت ارسالهای تقویتشده در شبکه اجتماعی لینکدین میتواند مارکترها را قادر سازد تا پیام خود را برای مخاطبان بیشتری بدون نیاز به یادگیری و یا استفاده از ابزار بازاریابی جدید پخش کنند، که اگر به دنبال تبلیغ یک رویداد یا راهاندازی محصول جدیدی باشید، میتواند بسیار مفید باشد.
بازاریابان رویداد B2B بهاحتمالزیاد از تبلیغات جدید با استفاده از “Boost” بهرهمند میشوند. به گزارش LinkedIn ، با استفاده از این قابلیت میتوان 40 درصد بهبود در نمایش نتایج تعداد بازدید را شاهد بود. به این منظور که 40 درصد رشد در بازدید هر پست یا رویداد را باید انتظار داشت.
افزایش بازدید با پروموت اینستاگرام یا بوست لینکدین؟
برای پاسخ به این سؤال باید بدانیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سرگرمی به توسعه کسبوکارها نگاه میکند اما لینکدین در توسعه کسبوکارها نگاه زیربنایی دارد به شکلی که هر نوع کاری و هر نوع اشتغالی در این شبکه اجتماعی جایگاهی ندارد.
اینستاگرام سرگرمی محور است و اما لینکدین بر پایه کسبوکارها بنا شده است. با این حال به این نوع توسعه در لینکدین هرچند دیر هنگام اما لازم و ضروری بود. گسترش شبکههای اجتماعی و حضور افراد مختلف با انگیزه های متفاوت در این شبکههای اجتماعی باعث میشود که توسعهدهندگان به ایدههای نوین فکر کنند. با این حال این مسیر توسعه هرچند دیر هنگام اما لازم و ضروری بود که بالاخره لینکدین این گام را هرچند ضعیف، برداشت.
ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پینپرو تجربه فراوانی در استفاده و بکارگیری ابزار “PROMOTE” (افزایش بازدید) اینستاگرام را داریم که در کنار آن تجربه استفاده از سایر ابزارها در شبکههای اجتماعی دیگر نظیر لینکدین به ما در بهبود فرآیند توسعه کمک کرده است. برای این کار و سفارش و یا مشاوره با کارشناسان پین پرو میتوانید از طریق فرم ارتباط با ما اقدام نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید