جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • تولید محتوا تخصصی
    • خدمات رشد در اینستاگرام
    • خدمات رشد در لینکدین
    • سئو
    • خدمات گوگل
    • کمپین تبلیغاتی
    • خدمات رشد در تلگرام
    • طراحی سایت
    • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • راهکارها
    • بازاریابی گردشگری
  • آکادمی پین پرو
  • رادیو پین
  • بلاگ
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
 
  • 09158062746
  • info@pinpro.ir
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
بهتر از اینجا وجود ندارد
  • صفحه اصلی
  • خدمات
    • تولید محتوا تخصصی
    • خدمات رشد در اینستاگرام
    • خدمات رشد در لینکدین
    • سئو
    • خدمات گوگل
    • کمپین تبلیغاتی
    • خدمات رشد در تلگرام
    • طراحی سایت
    • تبلیغات نصب اپلیکیشن
  • راهکارها
    • بازاریابی گردشگری
  • آکادمی پین پرو
  • رادیو پین
  • بلاگ
    • مقالات
    • پادکست
    • ویدئو
0

ورود و ثبت نام

افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از “Boost”

6 خرداد 1400
ارسال شده توسط عیضا
مقالات
1.68k بازدید
افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از "Boost"

شبکه اجتماعی لینکدین با رونمایی از ابزار “Boost”امکان افزایش بازدید برای هر پست را فراهم کرده است. عملکرد “Boost”چیزی شبیه به عملکرد “PROMOTE”در اینستاگرام است. همان‌طور که در اینستاگرام شما با استفاده از این قابلیت امکان بازدید پست موردنظر خود را افزایش می‌دهید در لینکدین نیز با استفاده از “Boost”این امکان فراهم است.

این ابزار امکان جدیدی را برای مارکترها فراهم می‌کنند تا با استفاده از این قابلیت به افزایش بازدید ارگانیک پست خود کمک کنند.

اکنون مارکترها می‌توانند مستقیماً از صفحه LinkedIn خود میزان دسترسی محتوای تولید شده موردنظر را افزایش دهند. این ویژگی ، معروف به “Boost” ، یک کمپین در یک حساب تبلیغاتی مرتبط با صفحه شما ایجاد می‌کند.

 

    • افزایش بازدید در لینکدین مهم است؟
  • کلمه “Boost” در لینکدین چه معنی دارد؟
  • برای افزایش بازدید چگونه از “Boost“ استفاده کنیم؟
  • چرا باید به ویژگی جدید لینکدین اهمیت دهیم؟
  • افزایش بازدید با پروموت اینستاگرام یا بوست لینکدین؟

افزایش بازدید در لینکدین مهم است؟

شبکه اجتماعی لینکدین با طول عمر بیش از 10 سال با هدف رساندن ارتباط مشاغل و کاربرهای شغلی مخلتف و تبادل نظرات و مطالب مختلف به همدیگر که تصمیم دارند شغل خود را  شروع کرده و وارد بازار کار میخواهند شوندبسیار مفید است.از مهمترین مزایای این شبکه اجتماعی یافتن شماره تماس و سایت مورد نظر است که میتواند به ایجاد ارتباط و برند سازی کمک کند.بیشتر افراد بزرگ در این سایت ها با مشخص کردن نوع فعالیت خود شروع به عضو گیری و فعالیت خود را شروع و حتی نیروهای خود را از سرتاسر جهان جذب می نمایند.همانطور که در مقاله ای که قبلا در مورد آدرس لینکدین ارائه کردیم شما می توانید در این شبکه اجتماعی یک ادرس منحصر به فرد داشته باشید و با اشتراک گذاشتن این آدرس باعث محبوب شدن بین کاربران این شبکه اجتماعی شوید.

کلمه “Boost” در لینکدین چه معنی دارد؟

معنی لغوی کلمه “Boost” شامل بالا بردن، ترقی کردن،تقویت کردن، کمک کردن و حتی جلو بردن است. این‌که دقیقاً کدام ترجمه تحت‌اللفظی و روان و مناسب است را می‌توان به کلمه تقویت کردن اشاره کرد. به نظر می‌رسد ترجمه تقویت کردن به معنی موردنظر لینکدین نزدیک‌تر باشد.

آموزش استفاده از boost لینکدین

برای افزایش بازدید چگونه از “Boost“ استفاده کنیم؟

برای تقویت پست و محتوای تولید شده ، روی دکمه Boost بالای پستی که می‌خواهید تبلیغ کنید کلیک کنید. در مرحله بعدی ، هدفی را برای پست خود (بازدید از وب‌سایت ، آگاهی از ارسال ، آگاهی از رویداد ، تعامل با پست یا بازدید از ویدیو) انتخاب خواهید کرد. سپس ، نوع مخاطب را برای پست تقویت‌شده خود انتخاب می‌کنید (الگوی نمایه ، علاقه یا LinkedIn مخاطب). همچنین باید زبان و موقعیت مکانی مخاطب خود را تعیین کنید ، معیارهای هدف‌گیری بیشتری را انتخاب یا حذف کنید ، بودجه روزانه تعیین کرده و پست را زمان‌بندی کنید.

توجه: پست‌ها فقط یک‌بار قابلیت افزایش بازدید را دارند و فقط رویدادها و پست‌های دارای یک عکس در این زمان قابلیت افزایش بازدید را دارند. در حال حاضر  این امکان برای پست‌هایی که شامل نظرسنجی ، سند ، آگهی شغلی یا مقاله Pulse هستند مهیا نیست.

نحوه افزایش بازدید “Boost” به این صورت است که سفارش ثبت‌شده شما طبق فرم بالا در فید LinkedIn ظاهر می‌شود. فید لینکدین همان صفحه اصلی نمایش محتوای کاربران است که در اینستاگرام به صفحه Home مشهور است. قابلیت “Boost” در صفحه فید لینکدین جزئیات مهم رویداد مانند تاریخ ، زمان و نحوه ثبت‌نام را برجسته می‌کند.

LinkedIn همچنین در حال راه‌اندازی ابزاری برای تجزیه‌وتحلیل پست‌ها و رویدادها است  که معیارهایی ازجمله تعامل شرکت‌کنندگان / بازدیدکنندگان با پست‌های شما ، تعداد کل حاضران در رویدادها و … است که میزان اثرگذاری هر پست را به شما نمایش دهد. احتمالاً در این آنالیزها، بخش مهمی به تجزیه‌وتحلیل ورودی‌ها و واکنش‌هایی که از طریق صفحه موبایل دریافت شده باشد خواهد پرداخت.

لوگو بوست لینکدین

چرا باید به ویژگی جدید لینکدین اهمیت دهیم؟

قابلیت ارسال‌های تقویت‌شده در شبکه اجتماعی لینکدین می‌تواند مارکترها را قادر سازد تا پیام خود را برای مخاطبان بیشتری بدون نیاز به یادگیری و یا استفاده از ابزار بازاریابی جدید پخش کنند، که اگر به دنبال تبلیغ یک رویداد یا راه‌اندازی محصول جدیدی باشید، می‌تواند بسیار مفید باشد.

بازاریابان رویداد B2B به‌احتمال‌زیاد از تبلیغات جدید با استفاده از “Boost” بهره‌مند می‌شوند. به گزارش LinkedIn ، با استفاده از این قابلیت می‌توان 40 درصد بهبود در نمایش نتایج تعداد بازدید را شاهد بود. به این منظور که 40 درصد رشد در بازدید هر پست یا رویداد را باید انتظار داشت.

 

افزایش بازدید با پروموت اینستاگرام یا بوست لینکدین؟

برای پاسخ به این سؤال باید بدانیم که شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سرگرمی به توسعه کسب‌وکارها نگاه می‌کند اما لینکدین در توسعه کسب‌وکارها نگاه زیربنایی دارد به شکلی که هر نوع کاری و هر نوع اشتغالی در این شبکه اجتماعی جایگاهی ندارد.

اینستاگرام سرگرمی محور است و اما لینکدین بر پایه کسب‌وکارها بنا شده است. با این حال به این نوع توسعه در لینکدین هرچند دیر هنگام اما لازم و ضروری بود. گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور افراد مختلف با انگیزه های متفاوت در این شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که توسعه‌دهندگان به ایده‌های نوین فکر کنند. با این حال این مسیر توسعه هرچند دیر هنگام اما لازم و ضروری بود که بالاخره لینکدین این گام را هرچند ضعیف، برداشت.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پین‌پرو تجربه فراوانی در استفاده و بکارگیری ابزار  “PROMOTE” (افزایش بازدید) اینستاگرام را داریم که در کنار آن تجربه استفاده از سایر ابزارها در شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر لینکدین به ما در بهبود فرآیند توسعه کمک کرده است. برای این کار و سفارش و یا مشاوره با کارشناسان پین پرو می‌توانید از طریق فرم ارتباط با ما اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: افزایش بازدیدتولید محتوالینکدین
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

نصب کلاب هاس

کلاب هاس چیست؟ همه چیز درباره شبکه اجتماعی کلاب هاس

تا چند ماه پیش ، کلاب هاوس جایی بود که افراد مشهور، رهبران شرکت ها،...
الگوریتم گوگل

مهمترین الگوریتم‌های گوگل و تاثیر آن بر سئو

ما هر روز با الگوریتم‌های گوگل در ارتباط هستیم. هر زمانی که عبارتی را در...

۹ ویژگی پنهان در کتابخانه چند رسانه ای وردپرس

امروز بیایید با ۹ ویژگی کتابخانه چندرسانه ای در وردپرس آشنا شوید تا بتوانید رسانه‌های را بهتر...

چگونه می توان رتبه الکسای سایت را بهبود داد؟

یکی از روشهای موثر برای افزایش بازدید کننده و بهبود سئو، ارتقای رتبه الکسا است. در این نوشته...

افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی

امروز در خدمتتان هستیم با آموزش افزودن دکمه تماس در سایت وردپرسی . در این...

معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریتی برای دورکاری

موفق شدن و رسیدن به خواسته‌ ها به خود شما بستگی دارد. من می­‌توانم میلیون­‌ها...
قدیمی تر کلاب هاس چیست؟ همه چیز درباره شبکه اجتماعی کلاب هاس
جدیدتر نکات مهم برون سپاری تولید محتوا + پادکست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوا
  • دسته‌بندی نشده
  • سئو
  • مقالات
  • ویدئو
نوشته‌های تازه
  • AMP چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
  • نکات مهم برون سپاری تولید محتوا + پادکست
  • افزایش بازدید در لینکدین با استفاده از “Boost”
  • کلاب هاس چیست؟ همه چیز درباره شبکه اجتماعی کلاب هاس
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟
درباره پین پرو

بستر شبکه‌های اجتماعی زمینه مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات هر مجموعه‌ای است که استفاده از این ظرفیت می‌تواند به رشد برندینگ و معرفی بیشتر هویت هر سازمان کمک کند.

رسالت مجموعه پین پرو، حضور در کنار سایر کسب و کارها است تا بتواند با عملکرد دقیق و آنالیز فعالیت ها، گامی مهم به سوی توسعه شکل دهد.

  • مشهد، سناباد 43، خ گل
  • 09158062746
  • info@pinpro.ir
دسترسی سریعتر
  • صفحه نخست
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • سبد خرید
  • فروشگاه

تمامی حقوق برای سایت pinpro محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت